onsdag 6 april 2011

StampARTic - söta motiv, kort 3

Det sista kortet från söta motiv-utmaningen.

Bakgrund: Den gjorde jag för länge sedan men jag blev så nöjd med den att jag inte har nänts använda den och jag kommer inte exakt ihåg hur jag gjorde mer än att jag har använt akrylfärger.
OH-pappret har jag embossat med text och sedan fört på stazon. Jag har sedan tryckt ut smältlim som en ram och penslat på pearl ex, det skimrar tjusigt.

Stämpel: Den söta lite annorlunda blomman kommer från Eat cake graphics och har legat färglagd länge i min motivlåda. Jag gillar motivet och är glad att jag äntligen kunde använda den.

Dekorationer: Wellpapp, text från bok, slaktat halsband.


1 kommentar:

Tesa/Therese sa...

Sött som socker:)Vad go du är, tack för dina ord. Väntar med spänning på ditt försök.
Kram Tesa