tisdag 7 februari 2012

StampARTic, gold leaf 2

Det ser lite ut som att hela bakgrunden är bladguld men det är det inte, det är chokladpapper!

Bakgrund: Limmade godispapper (Ferrero Rocher) på papper. Rub n buff.

Background: Glued candy wrappers on paper and put rub n buff on it.

Stämpel: Inkido

Stamp: Inkido, a saying from Einstein.

Dekoration: Elpryl som blev över när jag satte på svensk kontakt på min melting pot som hade engelsk kontakt. Halvpärla på.

Decoration: Electric thingie from when I switched contact on my melting pot. Halv bead on.

Övrigt: Stora brads som jag lossade dekon på. Samma typ av lera/bladguld som pärlan skars för att passa i storlek, sedan alco inkat.

Other: Big brads, same clay/metal leaf was cut to fit the brads. Cured and then alco inked.

2 kommentarer:

Sara-SaGam sa...

Mer godis får det bli! Du är en fena på att använda allt möjligt i din konst.

Victoria sa...

Så underbara alster! Älskar den i föregående inlägg med katten....åh, den föll jag för. Får jag fråga dej...gör du något på beställning?
Jag beundrar dina alster så vansinnigt mycket att få ha din kreativitet och inspiration omkring mej i en liten, liten tavla eller kort vore himmelskt. Förstår om du inte vill göra på beställning - men jag ville ändå fråga.

Många varma kramar
Fröken V