fredag 8 april 2011

PaperMaze - härlig är jorden!

En kär vän som är präst fyllde år. Jag är väldigt förtjust i Inkidos stämpel - jorden är härlig vilket jag tyckte var en passande text.

Bakgrund: Distressat papper, silkespapper behandlat med golvvax samt distresser och pearl ex. Gammal distressad boksida, till höger om motivet har jag fäst Tyvek som jag målat på och värmt. Nyckelhålet är akvarellpapper som jag sprejat med distress samt Lumiere. Insidan är skyddspappret som jag använde när jag sprejade små spetsdukar. Jag gillade resultatet så jag sprejade lite extra! Jag tror det är färgen rust från Adirondack.

Stämpel: Härlig är jorden som är en så vacker psalm är en stämpel från Inkido. Här hittar du massa olika Inkidostämplar.

Dekorationer: Vingar i grungeboard som jag målat och embossat med UTEE, pärla som jag gjort i UTEE, fjädrar, klädetikett, pärlor, plastdeko och metallöv från Panduro, band infärgat med distress, spets, brads, halvpärlor.



Inga kommentarer: