torsdag 10 februari 2011

PaperMaze

Ett kort med en härlig lövstämpel från PaperMaze. Egentligen är texten på ett sätt också därifrån. Den kommer från en stämpel från Paperbag studios som är så vacker men jag kunde inte få in den på kortet. Texten däremot smög sig in och inte så diskret heller!.

Bakgrund: Massor av olika bakgrundspapper som jag har stansat ut och fäst på cardstock.

Background: Lots of different background papers that I've punched out circles from and glued to cs.

Stämpel: Eklöv från I brake for stamps. Just nu finns den i reakategorin, passa på!

Stamp: Oak leaf from I brake for stamps.

Dekoration: Nätet är målat med lim och sedan har jag fäst bladsilver på. Det hade nog blivit lika bra (och bra mycket lättare!) att måla med silverakrylfärg. Den lilla insekten i ståltråd och pärlor har jag gjort själv, ugglan kommer från PaperMaze. Länk från ett slaktat halsband.

Decoration: The net is painted with glue and then I added some silver leaf. It would have been far easier to simply have painted it with acrylic silver paint. Home made insecty thing in wire and beads. Owl from PaperMaze and chain from an old neclace.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kloka ord,som kunde vara riktade till dig själv...kram Anneli H

Fröken Paraïso sa...

Hej Inger, läste inlägget på Svensk Scrapbooking och jag skulle nog säga att dina kort är åt det ”arty” hållet. Snyggt är det, hur som helst :)