lördag 30 oktober 2010

Papirlek - skiss

Grattis M!! Hoppas du får en fin födelsedag och att kortet nådde dig i tid!

I send this card to my sweet friend M. I hope it got to her in time!.

Bakgrund: Gjord med dabber och sprejad med distress ink blandat med pearl ex. Pappret motivet är stämplat på samt notpappret är även de gjorda med distress och pearl ex.

Background: Made with dabber and sprayed with a mixture of distress ink and pearl ex. The motif paper is stamped on and the music sheet is also sprayed with distress and pearl ex.

Stämplar: Underbara stämpeln från Crafty Individuals!

Dekoration: Det guldiga längst upp är två hjärtan som jag egentligen skulle ha till något annat men jag gillade inte hur de blev. Men jag gillar inte att slänga saker - alternativ användning kör jag på istället! De små rosknopparna ser skitiga ut men de är duttade med guldfärg. Fjärilarna är från örhängen som jag har slaktat.

Decoration: The gold things at the top is two hearts that I meant to use for something else but I didn't like how they turned out. So I turned them over and painted them with Krylon. The little rose buds looks dirty but I've dabbed them with gold. The butterflies are from some earrings.

Övrigt: Jag har målat med krylon guldpenna längs kanterna.

Inga kommentarer: