torsdag 28 oktober 2010

Papirlek - skiss

Detta kortet blev jag nöjd med!
Skiss från Papirlek.

I like how this card turned out. I've used a sketch from Papirlek.

Bakgrund: Målat med Ecoline, embossat med underbara moonglow EP. Kvadraterna är gjorda med splash and spin mackapär. Tyvärr är det för lite fart på den, skulle vilja ha en bättre! Cirkeln bakom är tyvek som jag målat med Lumiere och strukit på.

Background. I've painted with Ecoline and embossed with beautiful moonglow EP. The quadrants are made with a spin and splash machine. Unfortunatley it's not fast enough, I would like a better one. The circle behind it is tyvek that I've painted with Lumiere and heated with an iron.

Stämplar: Textstämpeln är min egen, Paisleystämpeln kommer ifrån Inkadinkado.

Stamps: The text stamp is from my own line. The paisley stamp comes from Inkadinkado.

Dekorationer: Snurrad metalltråd, pärlor på strå och rosknoppar.

Decorations: Twisted wire, rose buds and beads.

Övrigt: Bradsen är embossade med samma EP som bakgrunden.

Other: The brads are embossed with the same EP that I used for the background.

2 kommentarer:

Chruss sa...

Du Inger! Såg din presentation i Papermazebloggen - vilket helt fantastiskt underbart kort - man blir väldigt glad av att se det!
KRAM!

netha sa...

Håller med Chruss, jättefint kort!
Men jag måste bara säga ett sånt fint kort det här var. Om jag får säga det, så var det skitsnyggt! :-)