torsdag 7 januari 2010

Tackpresent 5

En dekorerad Toffife-ask.
Eftersom man behöver lite större bit papper har jag valt att använda ett mönsterark eftersom jag oftast gör mina egna bakgrunder på A4-papper. Men det var konstigt och svårt att använda tycker jag! Har stämplat och embossat hörnen, stansat ut med Spellbinder och dekorerat med tyll och blommor som jag sprayfärgat med distress samt Pearl Ex.


Ett matchande kort. Flickan är från Octoberstamps, premiäranvändning av den! Stämplad, embossad och sedan målad med klorin. Stämplat och embossat hörnen. Organzatyg bakom motivet samt band och papper stansad med Martha Stewart doily lace över mitten. Det var ännu svårare att göra ett kort med mönsterpapper men jag ville ju att det skulle matcha chokladasken så jag fick bita ihop. :-)

Inga kommentarer: