torsdag 7 januari 2010

Tackpresent 3

Här kommer ännu en tackpresent, denna är till forskningssköterskan som jag har fått mycket stöd ifrån. Under rosa kampanjen i oktober såg jag en brosch i form av ett par bröst som jag blev förälskad i. Jag vet tyvärr inte vem som gjorde den.

Som vanligt är bakgrundspappret gjort av undertecknad. Det är gjort på glossy papper och jag tror att det är Ecolinefärg, jag kommer inte riktigt ihåg. Dekorerat med primablommor och halvpärlor.
Åh, suck, med mitt dåliga minne kan jag inte heller komma ihåg vad de rosa "bröststenarna" heter. Inte för att det spelar så stor roll men jag retar mig! *s*
Jag har inte kunnat överlämna denna gåva än eftersom vederbörande har haft semester men jag kanske skall ringa idag för att se om hon är tillbaka.
Kortet som givetvis matchar lådan. Bakgrundspappret är samma som ovan men här är det embossat med en cracklestämpel från Cornish Heritage Farm. Blommorna är ifrån OnyXpression och är embossade med brunt på en gammal boksida, jag har sedan kantat dem med krylon guldpenna. Aperturen är utstansad med

Inga kommentarer: