tisdag 13 maj 2008

Ny utmaning med frågor att besvara!

Jag fick en ny utmaning med frågor att besvara från darlingen AMA.
Tre namn du går under: Oftast Inger faktiskt, ibland gumman av sambon. Fast jag vet inte alltid om det är mig han pratar till, hans dotter eller någon av våra två katter. Men jag brukar höra det på tonen i rösten och givetvis vad han säger. Säger han att gumman skall ta hand om disken handlar det givetvis inte om mig!

Tre saker som skrämmer mig: Det hårdnande klimatet i samhället, den ökande ohälsan och miljöhotet. Dessa väl valda ord skrev AMA och jag kan faktiskt inget annat än att hålla med. Dessa saker skrämmer mig oerhört också!

Tre saker som jag har på mig: Vita caprilinnebyxor, vit/gult linne och vackra blå matchande inneskor ;-)

Tre sanningar: Om du vill se hur dina tankar var igår, se på din kropp idag. Om du vill se hur din kropp kommer att vara imorgon, se på dina tankar idag. Man slutar inte leka för att man blir gammal, utan man blir gammal för att man slutar leka! Godis är gott!

Tre saker jag verkligen vill ha: Jag vet inte vad som skulle komma på första plats. Barn och hälsa får nog dela på det för jag kan inte välja. Att bli helt frisk men inte få barn eller att få barn men att vara.....ofrisk. Nää, jag vill ha allt! Och komma tillbaka till arbetet, gärna välbetalt...samt ha ett stort arbets/pysselrum såklart! :-)

Inga kommentarer: