fredag 28 december 2012

Christmas cards en masse

Många julkort blev det i år! Faktum är att jag gjorde en sådär 60 kort, alla olika. 
Jag inleder med ett recycle kort. Basen på detta kort var länge sedan jag gjorde och jag var aldrig nöjd med det. Då kan det väl vara fiffigt att göra om det!

Bakgrund: Pappret som motivet är stämplat på är faux linen gjord med Brilliance dyna. Pappret längst bak är gjort med distress inks.

Background: The paper at the back is made with distress ink and the motif paper is faux linen made with a Brilliance pad.

Stämplar: Winter scroll från Penny Black, god jul texten tror jag kommer från Inkido och texten till vänster kommer från

Stamps: The winter scroll is from Penny Black, the text that says merry christmas in Swedish comes from Inkido and the text at the left is from

Dekorationer: Fjäder, infärgad bandage, infärgade blommor, löv, spets, stickles.

Decorations: Feather, coloured bandage and flowers, leaves, lace, stickles.



Inga kommentarer: