lördag 19 maj 2012

Stamp'ARTic, clay in mould

This time on StampARTic our challenge was to make own embellishments using moulds. I've used moulds for several years but still I learned a lot from my fellow DT-members. 

Bakgrund: Strukturpasta på cardstock som jag sedan målat och dabbat på rub n buff på.

Background: I've put structure paste on cardstock. It was then painted and rubbed with rub n buff.

Stämpel: Textstämpel från min egen stämpelplatta.

Stamp: Text stamp from my own sheet of stamps. It says without a doubt you'r not sane.

Dekorationer: Infärgat bandage, tråcklat och skrynklat band, pärlor, blommor.

Decorations: Coloured bandage, sewn and wrinkled ribbon, beads, flowers.

Övrigt: Jag har använt ett tvåkomponents silikonlera för att göra en form av en ram jag redan hade. Ramen är gjord i lera, sedan målad och duttad med rub n buff.

Other: I've used a two component silicone putty to make a mould out of an existing frame. The frame was made in clay, painted and rubbed with rub n buff.



2 kommentarer:

Angelica sa...

Snygg bakgrund, och jag gillar verkligen kombinationen av det lite ruffiga och det rosa.
Ha det gott!

BellaMio sa...

Det här gillar jag verkligen!!! Både leran och hur du liksom har dragit trådar ur väven du använt! Såå fräckt :)

Kram!!