måndag 12 juli 2010

Tre vinster i rad!!

På rubberstampchat har jag deltagit i tre tävlingar under detta året och jag har vunnit varje gång. Jag är så stolt och glad!!

Juni
Skisstävling hos OnyxXpressions.
Förutom gingkolöven har jag använt textdelar av två olika stämplar.
Jag vann presentkort, wee!

Maj
Skisstävling från Smeared Ink.
Jag vann dessa läckra stämplar,wee!

Januari
Skisstävling med temat Love Story från Stamp Francisco.
Jag har använt 7 stycken olika stämplar, inte alla är lika uppenbara!
Eftersom innehavaren är fransyska fjäskade jag lite och skrev på franska vilket uppenbarligen hjälpte! ;-) Jag vann presentkort, wee!

5 kommentarer:

Monica =) sa...

Grattis!!!
Läckra kort -så härliga färger!

Gillar stämplarna du vann =)

Charlotte Ravn sa...

Tillykke. Du laver også nogle fantastisk skønne ting!

Sara-SaGam sa...

Stort grattis Inger! Du är väl värd dina vinster. Nu ska jag läsa på om gesso!

Ingrid - Inola sa...

Vilken fin känsla du har fått in i dina kort, de är fantastiskt vackra alla tre! Jag är inte ett dugg förvånad att du vann - grattis från mig!

Lousan sa...

Jättefina kort! Härliga färger.
Jättemycket fint och inspirerande i din blogg. :)