fredag 21 maj 2010

Barnkort

Det är bara att konstatera, jag kan inte göra barnkort. I alla fall inte med denna stämpeln. Jag har rensat ut den flera gånger men på något sätt tycker jag ändå den är rolig. Men inte nu längre, jag kan verkligen inte använda den. Det dumma var att jag hade bestämt mig för att använda detta motivet, sedan gick det som det gick. Fast på något sätt tycker jag det är roligt att kortet blev liksom konstigt och att jag ändå bestämmer mig för att visa det. Jag hoppas i alla fall att Wilma, 3 år blir nöjd.

I had already decided to use this stamp for the card to Wilma, 3 years. But it's simple, I just can't make children cards! At least not with this stamp even though I think it's cute.

Bakgrund: Pappret längst bak är sprejat med distress. Huvudpappret är målat med olika akrylfärger, vanliga samt dabbers och crackle paint.

Background: The paper at the back is sprayed with distress. The main paper is painted with different acrylic paint, both ordinary, dabbers and crackle paint.

Stämplar: Flickstämpeln kommer ifrån Hero Arts och jag har för en gångs skull färglagt (vattenkritor). Bokstäverna är stämplade med Crillon från Lil' Davis och sifferstämplarna i bakgrunden kommer ifrån Ma Vinci's Reliquary.

Stamps: The girl stamp is from Hero Arts and for once I've coloured. I've stamped paper with Crillon from Lil' Davis and then punched out the letters from it. The number stamps in the background are from Ma Vinci's Reliquary.

Dekorationer: Lila blomöljetter, rosa blomplastpluppar, band, fantasy film.

Inga kommentarer: