fredag 13 februari 2009

Kort till Saturday's workout

Veckans utmaning till Saturday's workout var UTEE, en av mina favoriter!
Dock blev det helt i sista minuten, det är inte lång tid kvar tills det är ny dag med ny utmaning!
Jag har inte bestämt mig för om jag är nöjd med det eller ej!

Det gröna pappret längst bak är gjort med distressrefiller och Lumiere.
Gräs ser det andra pappret ut som, jag tycker det är läckert. Tekniken som heter faux grass kommer från duktiga Trish.
Stämpeln är från Crafty individuals och är stämplad på fantasy film och sedan upphettad med värme. De små blommorna har jag gjort själv av band. Nålen är pärlor och bladguld doppad i UTEE. Även de små nycklarna som hänger är doppade i UTEE och biten de hänger med är krympplast som blev över vid utstansning av något annat. Eftersom jag är för miljötänkande använde jag även denna bit och virade ståltråd och pärlor runt den efter krympning,
Övrigt är tyll och halvpärlor.

3 kommentarer:

Sandy sa...

OMG this is truly amazing.
Unbelievable card. Love them.

Thanks Inger for playing with UTEE on SaWo.

Anonym sa...

vad snyggt det blev!

Anonym sa...

Du är så duktig Inger! Jag är imponerad!