måndag 15 september 2008

Jag pysslar...

...men inget som jag kan visa än. Dels väntar jag på att bokdelar skall torka och jag måste köpa en penna som kan skriva på glatt underlag, sedan skall jag fota det. Ett annat pyssel har inletts med plexiglas och trä, får se hur lyckat det blir innan jag vågar visa det :-)

Sedan pysslar jag med textstämplarna också. Jag hade dem nästan färdiga när jag skrev föregående inlägg men nu har jag ändrat på nästan alla fonterna och bytt några texter så i stort sett börjat om alltså! Men jag finurlar på det och skall visa dem så snart jag kan.

Under tiden kan ni fundera på vilken typ av textstämplarna ni skulle vilja ha. Jag har drösvis med texter att välja på men det skulle vara roligt med lite input.

En annan "hemuppgift" är att fundera på vad ni skulle vilja se teknikbeskrivning på. Nu har jag inte gjort någon på ganska länge så jag tycker det börjar bli dags.

Men nu är det dags att hitta sängen, nattinatt!

Inga kommentarer: